American Pancakes

Morning sunshines!
Vaknade för ca 1 timme edan så jag fick min skönhets sömn i alla fall. Länge sedan jag sov så länge. Har jobbat lite ute på gården och så för att mamma bad mej och jag måste ju samla pengar till Tyskland resan. Nu sitter jag och äter american pancakes med smör och socker, för att vara lite nyttig skar jag upp en apelsin också, och lysnar på Charlotte Perrellis Black and blue.
Jag skulle aldrig kunna ge upp pannkakor, det är den bästa frukosten man kan få.


Ungefär exakt såhär ser min frukost ut idag.

Idag blir det nog en lika slappig dag som igår, alltså bara tv, choklad, dator och festis. Resten av familjen kommer hem först ikväll så jag har hela dagen på mej att njuta.

Ha en bra dag!

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0