djungelvrål

Hemma från en allt för lång och tråkig skoldag igen. Jag trodde inte att jag skulle bli skoltrött såhär snabbt, redan efter 3 dagar är jag helt slut. Det enda roliga är att man träffar kompisarna och så, men gud hur ska jag orka med alla övertråkiga lärare som lär ut på de tråkigaste sätten (lärarna är säkert trevliga annars men sättet de lär ut på skulle kunna ändras). Ett ämne var inte tråkigt och det var modersmål, resten var bara bullshit!
Senare idag blir det match, riktigt roligt ska det bli att spela igen efter en låång paus. Det har blivit för lite tränande över huvudtaget den här sommaren. Inte en gång har jag varit och sprungit eller gjort muskler. Men det är kanske för att jag inte tycker att det är sådär super kul. Tänkte att jag kanske skulle börja gå på konditionssal med Vici nångång, vi får se hur det går med de planerna. Hon brukar gå på lördagar och tisdagar (?) riktigt nära mej så det skulle vara perfekt.
Och så skulle det också gälla att börja äta lite mer hälsosamt och inte som jag gör nu när jag har en öppnad djungelvrål påse bredvid mej och äter hela tiden så länge det finns kvar. Men shit vad gott det är!
Jaha, nu ska jag surfa runt lite och så byta till match kläder och sedan cykla iväg. Fast först det viktigaste: ÄTA! Räkpasta får det bli idag, mums.

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0