Kräftis

Hey!
Brottom, brottom, brottom. Vaknade nog i tid, men kunde inte bestämma mej för vad jags skulle klä på mej. Nåja, till slute valde jag ändå en klänning. Ni får se sedan.
Håller på att äta morgonmål samtidigt som jag skriver och tittar igenom vad jag behöver med till skolan idag. Som sagt bara 2 lektioner idag. Det ovana är att lektionerna är 75 minuter långa så iblan blir det lite tårkigt, men det borde det inte bli idag tror jag. Före skolan börjar ska jag möta upp Vici så går vi tillsammans. Hon går inte på samma linje som jag men vi börjar ändå samtidigt.
Ikväll blir det kräftskiva! Det är det bästa med augusti. En rostad macka med några kräftstjärtar och en hög med dill.Mmm Can't wait! :)





Ääh, nu måste jag smynda så bussen inte åker rakt framför näsan på mej.

Puss, vi hörs!

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0