Paradiset

Jag sitter ensam nere i nedre våningen i mamma och pappas säng och tittar på Paradiset som kommer på Tv idag här i Finland.
Den är lite för skrämmande för mej men jag gillar ju Liza Marklunds böcker så mycket, så jag tänkte att jag måste försöka se denna iaf. Början är lite rå så jag kanske nöjer mej med att se halva. Oouh shieet det skedde ett mord i filmen just. usch kanske jag inte klarar av det.

2 av huvudrollinnehavarna i filmen




Jaja, mår för övrigt skit, alla andra är ute och festar nu men oj vad glad jag är att jag är hemma och vilar. Får höra allt skvaller imorgon av Vici som jag ska träffa.
Söndag imorgon. Så skönt. Ingen tid att vakna till, ingen stress, musik på morgonen och en hel ledig dag att se fram emot innan det igen är dags för skola.
Längtar.

Puss, lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0