Rainy morning

Jag är såå ledsen över att det inte blev något bloggande igår, men min dator har gått sönder så att jag inte kommer in på nätet och jag har försökt på alla sätt och vis att laga den själv men no can do. Så nu lånar jag mammsens dator men det kommer jag ju inte kunna göra i all evighet så jag måste väl köpa en ny dator sen när jag får pengar.
Först nu märkte jag hur viktig bloggen faktiskt är för mig. Imorse när jag vaknade var det första jag tänkte "Jag måste blogga NU". Men det har väl också blivit ett av mina intressen nu. :-)
Men om igår. Det var trevligt att gå på bio sådär spontant på en måndag. Fast filmen var väl ingen höjdare, men ändå.

Nu blir det skola igen som vanligt. Lite för tidigt för mej. Jag kan ju inte konsentrera mej och just nu tar min mage död på mej. Det gör så ont! Ingen del av mej vill till skolan, haha.
Jaja, nu ska jag kanske käka nåt, vi får se. och sen springa till bussen. Går ända till 16 idag tror jag, men jag ska se om jag kanske hinner skriva ett inlägg i skolan. Eller kanske inte :D Nu måste jag faktiskt sluta, usch vad jag hataar att få såhär brottom!

PUSS,
lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0