Skol dax.

Hello!
Var super trevligt att träffa alla fina idag och lite mindre trevligt att köpa alla skolgrejs. Jag fick köpt 6 stora häften, en över stryknings penna, en blyertspenna + bly och ett gummi. imorgon blir det att köpa böcker när man får boklistan. Efter att vi hade köpt allt gick vi och lunchade på fazer. jag åt en skit god macka med paté och rostbiff. Lyx mat!
Är rejält nervös nu och vi ska se hur sovandet går, väckning blir det kl 6.30. Så jag borde nog egentligen ligga i min säng och sova nu.
Fixade också mina naglar idag och de ble väl rätt okej, ganska långa och lite ljusa men ganska fina. 
Innan jag lägger mej borde jag ännu bestämma mej för vad jag ska ha på mej imorgon och så borde jag städa mitt rum som ser ut som om en bomb har slagit ner. Men det gör jag något åt imorgon.
 
Äsch nu kan jag inte koncentrera mej på att skriva så der får bli tills imorgon efter skolan.

puss kram och lyckans er som inte har skola ännu!

lieenaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0