Sverige Pics

Morning!

Underbart att få sova såhär länge! Och dessutom i sin egen sköna säng, ingenting går upp mot det.
Idag är planerna att möta upp Vici, Fanny och Linda som jag inte har träffat på eeevigheter så det ska bli kul.
Jag ska iaf köpa lite grejer till skolan som börjar imorgon och så kasnke vi äter något, vi får se. Vädret är fortfarande skit, det ösregnar, hoppas det blir bättre tills imorgon så man kan ha på sej lite sommrigare kläder. Har inte hunnit göra något alls känns det som. Fast tiden i Sverige gör väl så det känns ännu kortare. Och redan imorgon måste man tillbaka till skolan. Inte kul alls. Ny skola och nya vänner är det enda positiva men det vänjer man sej så snabbt vid så efter 1 vecka kommer det att vara som vanligt igen.
Annika ringde mej under lägret och berättade om vilken klass jag kommit på. Nöjd? Njaa, inte riktigt men man har ändå så lite timmar med klassen så det gör inget, men brorsan och jag kom iaf på samma klass.
Jaja, nu ska jag käka frukost och så börja fixa mej i ordning för stan. Puss kram!

Här är lite bilder från min vistelse i Sverige Sommaren  -08.

Stockholm by night


Lunch i Norrköping


Jag och min småkusins söta baby


Motala


Vi hörs, lieenaa

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina bilder!!!:-)

2008-08-12 @ 19:42:06
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0