EGO pics. + dagen

Bon soir! (Om det nu skriv så)
Nu har de gamla tråkiga rutinerna börjat igen. Skola, hem, läxor, och så ikväll var det scouter. En annan kväll blir det fotboll, osv. Det betyder inga sena kvällar med kompisarna, inga långa stunder vid tvn eller datorn, inga : jag orkar inte lägga mej ännu, bara jobb, jobb & jobb.  Men kanske det är det man måste göra för att över huvudtaget klara sej i livet. Kanske man måste visa sina alldra starkaste sidor för att komma igenom livet utan problem. Jag vet inte, men jobbigt är det. Eller det känns iaf jobbigt.  Ääh, man borde inte klaga, de flesta andra i världen har det så mycket sämre än en själv så det är bara löjligt att klaga över att man har fått en studieplats i ett bra gymnasium.
Tillräckligt om allvarliga och tråkiga saker. Nu något roligt! Har något kul hänt er idag?
Jag har just planerat min outfit för imorgon och så rev jag bort mina lösnaglar, det gjorde ont som f*n kan jag bara säga.
Just det, ännu lite skola. Jag hade bestämt mej för att sluta med franskan efter högstadiet och valde kinesiska istället. Nu när jag kommer till gymnasiet och skagöra min läsaordning finns inte kinesiska som en kurs utan jag måste ta franska för att få tillräckligt många kurser! Inte kul! Inte kul alls.!
Före scouterna underhöll jag mej själv med att ta lite ego pics som nu kommer här:


Moahahah..



hmm.



Mhmm, nu borde jag sova fast jag ska först till kl. 9.40 till skolan imorgon.  Vi hörs folks!

lieenaa

Kommentarer
Postat av: Casandra

De va helt jätte juvlit att se dej igen hej, ja skrattar ännu oxå åt den dä mathias juttun :P Snart pånytt <3 PUSS

2008-08-13 @ 18:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0