Starbucks Coffee

Det är nästan helt mörkt ute och jag sitter i soffan i vardagsrummet med en het kopp te och lite godis framför mej och bloggar. Kan livet bli mysigare? Matchen gick sådär, inget vidare. Det ämnet lämnar vi med bara de orden.
Fredag imorgon, vilket betyder HELG!! :D Vad ska ni göra? Vici ringde just och sade att hon inte alls kommer på finn-kampen för hon går bara på festen men jag skulle ändå vilja se lite av den. Jag måste se hur jag gör för jag vill ju också gå på fest. Jaja, det är morgondagens problem.

Imorgon börjar jag skolan 9.40 med 75 minuter då vi får sittar och göra läxor. Tror att jag ska ta biologi och finska eller religion och satsa på de ämnena. Sista timmen är vi  bilologi och kl 13 slutar jag redan!

Btw, biljetterna till Hamburg är beställda (tror jag?)! Great or GREAT!?! Vi kommer att ha såå kul tjejen, tänk att bara strosa omkring på gatorna och gå in i olika butiker som inte finns i Finland och köpa sej en fin ny topp eller ett par snygga skor. Och så när man tröttnar på att promenera tar man en fika på Starbucks. Hur låter det?

yummie

Min dröm idag har btw varit att få en egen liten lägenhet på Manhattan eller i Paris som man kan åka till när Finlandslivet känns trist.

Nu ska jag börja dra mej mot sängen och somna så jag får 9 timmar sömn inatt. Imorgon blir en häktisk dag så det blir nog inte så mycket bloggande.

Sov gott. Puss,

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0