Anytime

God morgon efter en crazy kväll igår.
Hittade inte mina biljetter till finn-kampen så det fick bli fest direkt. Början var skitkul, vi dansade, sjöng och bara hade kul med massa människor som man inte hade träffat på länge. Hela festen var nog kul egentligen, fast det hände lite grejer. Det är väl så att teenage livet inte ska vara lätt. Jag minns hur det var när man var liten. Det största problemet som fanns var när någon annan fick leka med den leksaken man själv ville ha. Nu är det helt annorlunda. Men jag är okej. Life moves on. Vici kommer kanske hit idag så ska vi köpa godis och kolla på Sex and the city hela dagen. Och snacka om gårdagen. Om hur det kommer att bli nu. Det får vi se.


And I do not know what to say.

Ikväll åker jag kanske in till farmor och farfar övernatten om jag inte vill vara ensam. Kanske det skulle vara skönt att vara ensam en natt och bara tänka.

Nu ska jag se på OC och sen gå och köpa choklad till mej och Vici.

Puss,

lieenaa


Kommentarer
Postat av: uknow who

That BITCH. oskrivna regler för faaaannn

2008-08-30 @ 14:17:28
Postat av: Jenny

sötaste bilden nånsin <3 ja gillar din nya blogg :) !

2008-09-02 @ 13:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0