God morgon. ...

God morgon.

Igår blev det ju lite sent, jag kom i säng först ca halv 3. Vaknade ändå nu såpass tidigt att jag inte har brottom alls med allt jag ska göra tills jag ska träffa Sara och Annika.
Började redan med att packa. Jag ska alltså på ett scoutläger imorgon, med start kl. 9.00 på morgonen. Usch, jag måste ju vakna kl 7 senast. Nåja, men nu har jag ändå börjat packa fast nu ser det ut som det kanske inte ryms så mycket mer in i rinkan och jag har över hälften av allt stuff kvar liggande på golvet. Alla matkärl, tandborste, shampoo, ett par kjolar, mitt hälsosamma godis (torkade bananer med youghurt + torkade äppelskivor) och så en massa annat som ännu ska få plats.
Jag är annars inte så scoutig av mej över huvudtaget. Johanna och jag funderade igår på varför vi egentligen är scouter. Inte för att man lär sej nya saker, inte för att man får orientera och inte för att få allmänbildning. Utan för att gemenskapen är så bra. Alla verkar känna varandra redan efter första dagen på ett läger fast man aldrig har setts förut. Det är därför det är så fantastiskt att vara scout. Jaja.

Nu ska jag ta en titt i garderoben och kolla lite vad jag ska klä på mej idag. Varje dag lika svårt. Det finns massor i garderoben men inget man vill ha just den dagen eller så är det inte passande till just den dagen. Vi får se, något hittar jag nog att slänga på mej.

Läggaer kanske in en bild på min outfit sedan när jag har hittat den :)

puss


Sara, Jag, Annika!  inte en så representativ bild men jag lovar det kommer
bättre bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0