Out of the light like a star like a hero

Good morning!
Sitter här med min kopp choklad kaffe och min macka och stressar inte överhuvudtaget. Första morgonen på evigheter (om man inte räknar sommarlovet) som jag bara kan sitta helt oberört utan att behöva titta på klockan hela tiden och undra när jag måste gå. Nu har jag hela 25 minuter på mej att göra ingenting. Kanske tänka över min outfit ännu en gång så att den är säker eller bara ligga på min säng och lyssna på Charlotte Perrellis album "Hero" som just nu råkar ligga i cd spelaren.
Jag går ända till 16 idag och efter det måste jag antagligen åka någonstans typ till biblioteket och jobba på ett projekt i religionen. Kill me säger jag bara. Religion är inte ett av mina starkaste ämnen. På kvällen är det träningar från kl 20.30 - 22.00!!!! Kan ni fatta det! Man kunde inte komma på en sämre tid. Kanske helt okej att det är sent, men att sluta kl. 22. Wow, då ska jag ju redan vara i säng och sova. Vi får se hur det går för jag kommer seriöst inte orka med att ha det så sent. för då kommer jag ju i säng först närmare halv 12. Låter inte bra i mina öron.
Nåja, nu ska jag väl ta det lugnt den lilla stund som nu blev över för musik lyssnande eller sånt. 



Catch you later,

lieenaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0