Andra avenyn & Dejt

Hej!
Blev lite mer än bara lunch med tjejorna. Först satt vi bara och snackade och åt på donken, Sara åt både mina och Robertas franskisar + lite av min Mc feast burgare. Den tjejen kan äta!! ;D Älskar dej! Efter det åkte jag och Roberta ännu till köp centrumet och tittade  på kläder och drack en smoothie på arnolds. Så planerade vi Robertas dejt och jag stödde henne när hon var nervös, haha. När vi blev trötta på att gå omkring gick vi till ONOFF och satte oss i en massage stol. Som den vibrerade alltså, sick! Vi kommer att ha så ont i våra ryggar imorgon. ;)
Man märkte idag i luften att det börjar bli höst. Det var kyligt och när det blåste var det ingen ljummen sommarbris, utan en kall bitande blåst. Måste börja titta efter ordentliga höst tröjor nu, annars fryser jag ihjäl. Imorgon är det redan september och löven börjar så småningom falla ner och bli gula och orangea.
Vet ni vad jag också kom på idag!? Att Andra avenyn börjar om 21 dagar, den 21.9. Det gjorde genast min dag bättre. Jag har saknat den serien under sommaren.


Me like.

Skola imorgon från 8.15 - 14.30 och efter det har jag kanske planer, men det vet jag inte ännu. Träningar på kvällen iaf.

Nu OC once again. Är jag beroende?

Puss,

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0