Welcome abord on the flight to Hamburg

Hej bloggen!
Klädkris: solved problem. Jauu. Hittade inte precis några speciells kläder, så jag satsar bara på vanliga jeans och en topp. Trist jag vet, men no can do.
Och så har jag fiiina nyheter. Det blir inget resefritt år för min del ändå fast jag trodde det. Fina Vici och jag ska ta en tur till Tyskland på höstlovet. Det är Hamburg som gäller där hennes pappa bor. Planerna är att åka på torsdag och komma hem på söndag. Vi ska bo hos hennes pappa och det kommer bli så kul! Can't wait honey! :)




Hit bär det av på höstlovet! Kärlek.

Dagen har varit okej. Både positiva och negativa saker har hänt, som vanligt. Mycket problem, besvikelser och undranden, men också mycket kärlek, vänner och glädje. Det är det som är det bästa! Att det aldrig händer bara tråkiga saker utan också lite roligt.

Min kväll ska bestå av hårfix, mys(inkluderar mat, haha), förväntan och funderande på allt som har gått fel och rätt de 4 senaste dagarna. Typ. 

Ha en skön kväll alla fina! Puss,

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0