I need a blanket and a hot cup of tee.

Hey,
Jag mår crap. Har just vilat ända sen jag kom hem från skolan och jag känner mej bara sämre. Jag hade redan ont i halsen på morgonen men jag trodde inte att det var något allvarligt. Värsta timingen någonsin. Imorgon åker alla ettor iväg på lägerskola och om jag skulle missa det skulle det vara katastrof. Jag vill inte vara den som inte kan vara med i diskussionerna på måndagen då alla talar om helgen. Dessutom hade jag sett framemot att få träna idag, men näe. Istället får jag väl krypa under min sköna filt och kolla på OC som jag lånade av Linda. Sedan hoppas jag att jag kommer någorlunda tidigt i säng för imorgon är det väckning kl. 6.00. Nu måste jag packa lite ännu och så ska jag börja tröstäta redan nu om jag inte kan åka med imorgon.



Boooored, så jag roar mej med att lägga in en bild från sommaren när vi
anländer till Stockholm.

Vi hörs när jag kommer hem igen efter lägerskolan på fredagen!

PUSS&KRAM

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0