Shakeing and funny weekend.

Hola chicas!
Har haft de underbaraste dagarna i Hangö/Ekenäs med alla ettor från skolan. Helt amazing. Man lärde känna varandra mycket bättre och det var skit kul att bara hänga några dagar. På programmet stod bl.a. teamwork, fotbollsturnering, stafetter, bad och nattliga äventyr. Under dagen blev vi hejdlöst blöta hela tiden, då tutorerna kastade oss i vattnet och under natten hade vi kallt så in i helvete och blev också våta när det ösregnade tills vi kom på att kanske vi kan gå in i en av stugorna istället för att sitta på stranden i en hög och frysa. Natten fortsatte med ett midnattsdopp kl. 5 på morgonen och lite försök till sovande. Det lyckades inte. Sov kanske sammanlagt 15 minuter under hela lägerskolan, men det var det värt. Bussarna som skulle ta oss hem kom 12 tiden men det fanns inte plats för alla i bussarna så jag + en del andra fick vänta tills det kom ännu en buss.
Hemma fick jag äntligen min efterlängtade varma dusch och byte av kläder. Nu har jag just kommit hem från stan där jag träffade Vici  över en stor burk B&J´s vanilla chrunchy någonting glass, super gott! Vi snackade om allt som hänt på lägerskolan, kärleksproblem och jaa, det var nog det. Mycket hände under det senaste dygnet som blir både spännande och skrämmande att se vart det leder till. Allt vill jag inte se, annat kan jag inte vänta på. 
Nu har jag inte sovit på 37 timmar så jag håller på att stupa. Konstigt att jag och Vici höll oss vakna så länge.
Jag ska försöka få bilder nästa vecka, men vi får se om det går så snabbt. Men jag lovar att det kommer bilder.
Har nog glömt något pga trötthet men det får ni höra senare.

Puss kram love

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0