"I can't go back to yesterday - because I was a different person then."

Jag har haft en rolig dag. Funny, funny, funnyy! :D
Första gången jag jag var med i en inspelning påriktigt så att det var jag och bara några andra som var i fokus.
Jag var alltså med i ett disskussions program på FST som heter Park. Idag talade vi om att vara borta hemifrån och att inte bo hemma. Nästa gång jag är med (8.10) är temat finlandssvenskhet. Längtar redan. I pausen åt jag och Sara massor och före inspelningen började åt vi också. Jätte god mat hade dom. En annan cool sak var också att vi blev sminkade av proffs sminkare och det blev riktigt fint, men till ögonen tillsatte jag och Sara nog en del mascara. 

Ursäkta för att jag inte har skrivit förrän nu, hade en lite busy morgon.  Kvällen blir också stressig med massor skola, tänk hur mycket man missar på bara en dag. Och tänk att vi bara har gått i skola några veckor och proven börjar sakta komma närmare. Eller inte så sakta. Första redan imorgon.
Jag vet att man borde följa med på lektionerna ordentligt, men det finns alltid något som man kan göra istället. Prata med vännerna, rita i kalendern eller något sånt.


Dessa texter är så mitt liv. Så vackra och så verkliga. Man ska uppfylla sina drömmar så gott det går.
Dagens dröm är att få åka till Australien eller Kina som utbytesstudent 1 år.
Imorgon har jag en annan dröm. Undrar vad den är. Nå, det får vi se.
Nu ska jag börja med min andra dröm. Att någongång göra mina läxor.

Later,

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0