Scoutigt

Moors!
Ta det lugnt lite och inte stressa över morgondagen. Jag är så nervös att det ska regna och att jag ska må skit. Då vill jag inte åka. Regnet öser fortfarande ner utanför så jag stängde perciennerna för att inte behöva se eländet. Men hörs det gör det ändå. Är ännu på hälft med packningen, rinkan är nästan packad men så ligger det en massa grejer utspridda på min säng. Dessutom har jag ännu lite underkläder och några toppar i tvättmaskinen som ska med.
Fast jag antar att jag skulle klara mej även om jag glömmer något, mormor och morfar som kommer för att hälsa på mej på onsdagen hämtar säkert också ut lite grejer. Och om det är förjävligt så åker jag hem med dem. Jag tänker jäklar också inte pina mej själv den sista sommarlovs veckan.
Johanna och jag tänker i alla fall göra det bästa av situationen genom att ta med en spegel, några krokar, en lampkrona (krans), iPod, en hängmatta och lite såna mysiga grejer allt för vår bekvämlighets skull. :) Under den tiden jag tillbringar some quality time i skogen kommer inte bloggen att uppdateras, tyvärr finns det inte möjlighet för det på scoutläger.

Ääh, nu är klockan mycket, nästan 22.30, även jag behöver min skönhetssömn. Speciellt när det är väckning för kl. 7.

God natt, lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0