those babes

Nu är jag hemma från en övertrevlig dag med tjejorna. Först var Sara med men sedan måste hon åka iväg och spela en match, men hon hann iaf äta med oss. Sen bara gick vi omkring och åt en glass och pratade om allt som vi inte har hunnit prata om. Det var jättekul!
Bytte om till myskläder och så borde jag packa det sista så jag säkert inte glömmer något, men jag orkar inte. Vill hellre sitta framför tvn med godis och bara mysa och titta ut på det allt för regniga vädret.

Idag kommer min söta Vici hem från sitt scoutläger på åland. Tyvärr hinner jag inte träffa henne innan jag åker iväg. Men dagen före skolan börjar ska jag senast se henne. Och då hinner vi tala om allting som vi har missat under den långa tiden vi inte har setts på. Ska bli super!

Jaa, snart börjar skolan. Både bra och dåliga sidor finns det med det, men sommaren har gått så snabbt så lite sommarlov till skulle inte sitta helt fel. Och så måste man ju köpa alla böcker och häften m.m. Men iofs så ska det bli kul att träffa alla kompisar.  

Nu ska jag slappa lite och käka nåt,

puss, lieenaa


detta eviga regn, när ska det sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0