Träning och Dagens

Hej!

Hemma efter en kort skoldag som slutade för 1½ timme sedan. Pappa hade fixat lite flera skolböcker som jag nu borde plasta men vem orkar göra det!?
Ikväll blir det kräftskiva och genast efter det åker vi till landet igen. Så det kommer att vara en några dagars bloggpaus nu under helgen, men jag kommer tillbaka genast på söndagen. Om det är sol blir det kanske denna sommars sista solnings pass nu under vistelsen på landet, vi får se.
Här har ni dagens:



klänning/fodral - GT
sjal - Stockmann (?)
tröja - GT


Som jag sade igår ska jag börja träna mera regelbundet. Inte kanske just denhär veckan eller den här månaden men mitt mål under året är att bli lite hälsosammare. Hittade en sjukt bra bild på nåns blogg där man ser lite vad jag tänkt
mej. Nyttig mat, lite tyngder, bollövningar (vi har en sån boll hemma så med det kan jag ju börja redan nu), och annat också. Om jag börjar gå med Vici så får jag väl se lite vad jag tycker om timmarna som vi går på men jag tror nog att de är bra.



Jaha, snart åker vi, vi sak vara på kräftisen kl. 16 så nu ska jag väl börja packa och sånt stuff.

So long då!

lieenaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0