What's up with my dreams?

Solnedgången är skitfin utanför, men jag lyckades inte fånga den på bild..:(Det är sånahär kvällar som man bara vill sitta ute och snacka med någon. Det kan vara nästan vem som helst. Bara få mysa och vara tillsammans. Nåja, nu ska jag sluta drömma. Verkligheten är ändå viktigare och i min verklighet finns det mycket kul just nu. Vici skulle kanske beställa biljetter till Hamburg idag  (WEEEIII) och imorgon har jag tv inspelning. Är rätt nervös inför det, men Sara som är erfaren (hon har varit med 1 gång tidigare) är också med så hon får coacha mej genom allt. Tänker inte gå till skolan innan inspelningen så jag får sovmorgon!! Love it! Har saknat det sen sommaren.
Kommer iofs att missa lite i skolan, men det kan jag catcha up senare. Brorsan kan hjälpa mej. På torsdagen har vi vårt första prov i modersmål så det suger att jag missar de lektionerna, men jag får bara göra mitt bästa. Ikväll ska jag skämma bort mej ordentligt och titta på iaf 2 avsnitt av OC och drömma mej bort till deras värld tills jag slutar titta och kommer till verkligheten. Usch vilken drömmare jag är. Dåligt eller bra?


Inte riktigt såhär fint har vi, men nästan! ;)

Flummigt inlägg det blev, dålig kreativitet antar jag. Jag tror inte att jag skriver mer ikväll för min dator har krashat helt.

Let's go!

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0