Vänner

Tjena!
Ingen bloggning har det blivit idag. Tiden räcker inte till. Man (eller jag iaf) märker redan nu andra dagen i gymnasiet att det kommer bli massa mer arbete nu än det var i högstadiet. I skolan var det nog mest bara att bekanta sej med ämnena som gällde så det var inte så farligt men sista timmen då vi hade konst blev jag rejält uttråkad.
Börjar med konst imorgon genast på morgonen, får se hur det går. Efter skolan åkte jag till stan för att möta upp söta Casandra och Miranda som jag inte hade träffat på en väldigt lång tid så det var super att träffa dem! Vi satt på Wayne's och snackade skit och så gick vi i lite butiker. Snart igen tejer, ni är super viktiga!
Nu här hemma har jag egentligen bara gjort lite skolarbete, käkat skit stark soppa och så slappat (det är inte länge till man kan göra det, så det är bäst att passa på.)
Så har jag försökt planera vad jag ska klä på mej imorgon, men min garderob vill inte samarbeta idag så jag har inte hittat något, får se vad det blir. Hoppas det är fint väder så att man kan ha bara ben.
Imorgon går jag från 9.40 till 16 och efter det blir det match. Har inte tränat på evigheter men kanske det går ändå. Troligtvis inte men, men... haha.! Det är ju inte så allvarliga grejer det här med fotbollen så men kan skratta bort det. 
Äsch, nu känns det som om jag inte har nån flyt med skrivandet så det får bli mera imorgon! Här får ni en låt som är en av de bästa jag hört på länge:

Charlotte Perrelli:

Black and blue 

Love it!



Vänner är det viktigaste, puss till alla er!


Kram, lieenaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0