Fotboll 0-5 :s

Uuuh vad ruskigt vädret är där ute nu. Kom precis hem från en regning och förlorad fotbolls match så att sitta inne i sin sköna säng och höra regnet smattra mot taket känns super. Duschade just så nu känner man sej fräsch igen. Det var ju inte sådär jätte mysigt att cykla hem från matchen alldeles dy blöt . Min tränare var arg på mej för att jag inte har tränat så mycket, så nu får jag väl börja skärpa mej lite både med träning och mat. Säger jag som sitter och käkar godis för fullt just nu..:P
Jaja, mams och paps var och köpte busskort och skolböcker till mej och brorsan idag, bara en skolbok dock för de andra som jag hittills fått veta om köper jag av Miranda och Casandra som är så snälla att de låter mej köpa de böcker som de inte längre behöver.

Här har ni dagens outfit:



piké skjorta - Lacoste
kjol - Top Shop
röda pumps - HM
smycke (synns inte så mycket) - Snö

Nu blir det sov dags så småningom. Imorgon har jag den bästa dagen på hela veckan. börjar 9.40 och slutar 13. bara 2 lektioner! Weii!

PussKram sov gott!

lieenaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0