What is life about?

HEY!
Jag är glad. Jag vet inte varför jag är glad, för jag har inte mycket att vara glad för. Imorgon är det skola, jag har kallt, min näsa är täppt som aldrig förr, mycket skolarbete osv.
Men min dag har varit super. Hade skit kul i stan fast det regnade. Vi talade i walkie - talkiena, dansade på vägen och bestämde över trafiken helt. Eller iaf gjorde grabbarna det, vi stod mest och tittade på. Men kul var det.
Sen träffade jag Miranda igen, hon är så söt så det går inte att beskriva! Och nu är jag hemma. Hemma i mitt eget hem i mitt eget rum som jag tycker så mycket om. Snart ska jag lägga mej i min egna super sköna säng och imorgon när jag vakanar av att det smattrar på taket ska jag stiga upp och koka kaffe, gå efter tidningen och fixa världens frukost till mej. Sen när jag går till bussen ska det sluta regna för då har jag redan fått min mysiga morgon utan stress... Ja, man kan ju alltid önska sej sådana morgnar. Kanske jag sätter väckarklockan redan på klockan 6 så jag har chansen att få en sån morgon. Livet är vad man själv gör det till.


I framtiden ska jag vakan upp i Paris och äta just en sådanhär
frukost påvägen till jobbet. New york går också bra. Eller Stockholm.



Nu ska jag ännu kanske se ett avsnitt av gossip girl på japanska youtube youku.com och sen ska jag sova och drömma om livet.

Kärlek,
lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0