What's up today

Känns precis som om det skulle vara söndag idag och jag trodde att det var det ända tills Vici ringde och frågade om det blir någon utgång för mej ikväll. Men det blir det inte. I'm so sick. Hon och P försökte hitta något att göra men hade inte ännu hittat nåt så vi får väl se vad det blir. Vi bestämde också att jag och hon åker till båtmässan i stan imorgon och håller sällskap åt Calle, Jone och brorsan som är parkeringsvakter där. De ringde redan idag och frågade om vi kommer och hämtar glass åt dem. Smsade till Johanna också men hon har inte ännu svarat. Jag är nyfiken på hennes kväll igår.:)
Det var vad som hänt idag.

Puss, lieenaa

bilderna från våra teneriffa resor.

Jag dör om jag inte får komma hit i vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0