091208 - sHiT

Morss!
Vad har hänt?!!? Igår när jag gick hemifrån denhär tiden var det nästan ljust redan, nu är det mörkt. Fast det har kommit lite snö, så det borde lysa upp tillvaron. Men nej. Jag blir galen. Så idag bestämde jag mej för att ta en senare buss så det kanske har hunnit bli ljust.
Morgonen har varit skitigare än vanligt. Vaknade, märkte att håret hade blivit lockigt, hade inte tid att platta det så mycket så där rök mina hårplaner. Sedan märkte jag att världens finne har dykt upp, just great. Att fixa bort en sån tar ju sin lilla tid, och ja, jag vet att man inte borde få klämma dem. Måste sluta äta choklad fast det är så gott. Ända fram till julen ska jag nu ha strejk med godis.
Och nu mina vänner, sitter jag här och väntar bara på att jag snart ska få gå ut i den där härliga minusgradiga kylan utanför-.- Snälla ta mej bort härifrån!



Ha en fin dag ni med!!! pah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0