A different kind of love not the ordinary one

Morss på er! Vaknade för 1 timme sedan vilket kanske inte är så kostigt med tanke på nattens inte sovande. Men jag ringde. Ingen svarade tyvärr. När jag steg upp var mamsen första kommentar: Du ser död ut. Tack för den kära mami.:)
Nu har jag iaf tagit en uppfriskande dusch och förberder mig för syrrans släktkalas som börjar kl 15. Decembermånad kan man nog kalla en riktigt släktmånad. Då träffar man släkten fler gånger än under resten av året for sure. Men det är bara kul.
Här får ni dagens låt eller egentligen gårdagens, satt och lyssnade på den i bussen:





Har hon inte en fantastisk röst?!?

Nu ska jag äta lunch/frukost.Kram,

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0