dancing queen

Bonjour!
Så var skoldagen slut. Tänkte att det är onödigt att jag går på juldans övningen då jag ändå inte kommer att dansa på morgondagens julfest så jag gick raka spåret till mormor och morfars hus för att städ och plocka upp posten eftersom de är på kanarieöarna och kommer hem om några dagar, det är väl trevligt att komma hem till ett städat hem!?!
Hos tandläkaren borrade dom ena hålet, men det andra fick jag en ny tid för. Jag tror dom fattade hur rädd jag var. Bedövningen satt i en rejäl stund men nu har den äntligen gått bort helt och hållet.
När Anna slutar om ca 1 timme kommer hon hitåt och så ska vi gå och titta i lita butiker och sånt, kanske förbereda morgondagen lite. Det kommer bli så kul, alla är finklädda och så ska vi äta fint och så. Nice.

Nåja, nu ska jag avsluta min städning. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0