En perfekt morgon

Vad är bättre än att vakna till nykokt julgröt, kola och en julgran som tindrar? Ingenting! Och dessutom att veta att vi idag åker till mitt favoritland. Längtar tills vi stiger ombord på den for sure väldigt jul pyntade båten, jag lovar att ta massa bilder. Hoppas det inte är så mycket folk på båten, man skulle ju tycka att det inte är så många som vill åka utomlands såhär nära julen, utan vill vara hemma och förbereda, men jag kan ju ha fel.

Förra gången jag åkte med båt till Sverige såg det ut såhär:





Kommer vara en aning kallare denna gång tror jag.
Nu måste jag städa, packa, fixa och greja innan vi åker så att allt är på plats när vi kommer tillbaka. Tror att jag hinner få ett inlägg till innan vi drar, men jag kan inte lova något. Pusskram!

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0