hur kan jag va så dum

Chägälägä.
Dum som jag är talade jag innan jag tänkte igen som vanligt. Jag sade att jag ska ringa till Celine, Etta och Anna kl 05.00 och de trodde inte mej så nu för att behålla min heder måste jag vara vaken tills dess och sedan ringa dem. Great. Alla loggade just ut från msn så nu talar jag med Juha som inte kan sova men snart ska jag nog flytta mej till tvn och tita på typ friends. Där behöver man inte koncentrera sej för att de ska vara roligt ;)
Jag är galet trött, men jag ska tammetusan klara detta.
2 timmar kvar, vilket betyder ca 5 friends avsnitt. Får väl hämta nåt att äta så att jag roar mej med det medan jag tittar.

Nu ska ni som ännu är vakna gå och sova!! Och ni som sover kan skatta er lyckliga som får ligga i er sköna säng och ha det varmt och sova..

Pusskram,

En sömning L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0