julfest pics

Nu fick jag endel bilder från gårdagen som Anna laddade upp på facebook för några minuter sedan bara, so here you go;


HAPPY FACES

black heels - påväg

där ser man klänningen som jag hade bakifrån. Älskar ryggen på den. Det kära paret som omringar
mej kan cencureras! HAHA, angst

Så vackra är mina tjejer

etta´s too slow, sonja, anna, ama, amy, jag, annika

påväg igen, men hem

ahaha, wille skrek ut på äkta finlandssvenska "öppna dörren" i bussen, då gick den upp
och alla passagerarna skrattade, det var lustigt ;)

Jag och the gentlemens 

Ojj, det blev ganska många bilder. Kul det. Nu ska jag nog lägga mej eftersom det inte blev alldeles överdrivet mycket sömn förra natten. Ca 3-4 timmar sov vi tror jag.

Klänningen och väskan är båda köpta från Gina tricot, vad annars!?! ;)

1 vecka till julen bara, 4 dagara till swe!

sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0