juntdag

Hejj!
Har varit en riktigt deppig dag idag. Ingenting bra med den. Det började med att väckarklockan ringde. Kan det bli värre?!? ;)
Det var inte ens sista skoldagen utan ett mellanting som inte gör någon nytta och inte ger någon glädje. Bara att sitta på de två tråkigaste lektionerna som finns; kemi och geografi.Nåja den tog iaf slut till sist kl 13.30 var jag hemma och kunde lägga mej i soffan med täcke och dynor och titta på tv, det jag har längtat efter hela dagen. Och nu är det bara 1 skoldag kvar sen är det slut för 2½ vecka framåt. Jullov som ska bestå av Sverige, jul, mat, godis, julklappar, nyår, en enda fest helt enkelt!
Ännu en bild från skolans julfirande.


Jag och min kära vän Jone.

Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0