Klockan ringer men jag är vaken jag har vart uppe och tänkt på saken i flera timmar i många nätter jag saknar dej som jag aldrig rikigt saknat nån

God morgon alla ni som är vakna den är tiden på dygnet! Dit brukar inte jag höra, men kunde inte somna om efer Ettas wake up call kl 06.00 (hon skulle bara säga hejdå då hon åker bort över nyåret) så jag tänkte att jag skulle "fånga dagen" eller vad det heter.
5 timmar kvar tills min dag brukar börja såhär på jullovet. Nu har jag 5 extra timmar på dygnet, tänk så lyxigt.

Vad ska jag hita på för kreativt nudå? Typ tv, vad annat finns det att hitta på den här tiden!?



Märker nu att jag ändå är rätt så trött, men den som sig i leken ger, den får leken tåla.
Ni är lyckliga som sover.
Pusskram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0