Och vad är väl en röd Ferrari mot 201:an när man ska hem

Oh Gud, jag har pimpat på bloggen i 2 timmar och nu har den en bild. Den är bara tillfällig tills jag hittar en bättre men nu fattade jag iaf hur det funkar. 3 ggr har Lena + Orup plattan spelat igenom. Sjukt bra musik. Länge sedan något nytt kom från dom så det var härligt att lyssna.
Nu ska jag ta en paus från allt nördade framför datorn, kanske se friends och äta såklart. Sen blir det väl det redan traditionella msn talket på kvällen /natten. Men ikväll ska jag nog lägga mej senast kl 2 kom jag fram till.

Pusss! L

Kommentarer
Postat av: jemppa

ja ser ingen bild linn.. :D lr kanske de vår dator som bara int fungerar . kram

2008-12-28 @ 19:18:40
Postat av: Anonym

de måst vara så fö den ha no synats på alla våra datorer:D

2008-12-28 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0