RAXRAXRAXRAXRAX

Morning!
Idag vakande jag en aning tidigare än igår, redan kl 9 var jag uppe och lagade tryffel som ska bli julklappar.
Har fixat julstämning i mitt rum till 100%, ljus och polkagrisar och musik.



Dagens planer är som sagt att träffa tjejerna(+brorsan) och äta, önska dem god jul och tala om julplanerna. Nån ska väl inhandla de sista julklapparna också. Men maten är huvudsaken.
På kvällen blir det släktträff hos farmor och farfar. Jag har ingen aning om vem som kommer att vara där, tror inte att jag minns någon av dem som är där, men det blir säkert trevligt att träffa släkten och äta gott (hur ska jag orka äta?!?!)
Nu ska jag hoppa i en snabb dusch och sen bär det av mot Sello. Hörs!

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0