Skulle du hellre vilja att jag var en fotbollsstjärna av nåt slag

11 timmars sömn inatt. Det är grejer det.
Flickorna är påväg hit nu, eller de som hann med bussen.
Brorsan är och spelar innebandy och resten av familjen åkte till högholmen så vi har huset för oss själva.
När jag vaknade hade mamma redan hunnit vara i stan i Gina Tricot och shoppat + att hon hade varit på solarium. Heldagsprogram kallar jag det och hon hade hunnit göra det bara på morgonen.
Har städat lite här nu och sökt någo som vi kan äta, det blev väl lie över från gårdagens kalas så vi får klara oss med det, om inte någon går till butiken.
Nåja, nu ska jag läsa bloggar tils dom ringe och säger att dom inte hittar, och lyssna på Lena + Orup :)


Nk

:)

So long!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0