Trots att bandet svänger på och vår publik är ganska bra

Dom åkte just hem. Etta för att packa och resten för att bara njuta av den tredje sista kvällen 2008. Som alla andra också har konstaterat så närmar sej nyåret med jättesteg. Paniken för att nyårsoutfiten inte är inköpt är ett faktum för många. När vi satt vid bordet och åt och drack disskuterade vi allt detta. Men nu har vi iaf planer. Skönt att veta det.
För det mesta satt vi bara och talade men så spelade vi också melodifesivale spele. Galet roligt, jag och Anna mot Sonja och Celine. Etta tittade en stund sedan måste hon hem.
Jag och Anna rockade fett, vi ägde dom men så fick dom "byt plats" kortet vilket betyder att spelpjäserna byter plats. Nu plötsligt var jag och Anna på fölust med hästlägder. Too bad. Klockan tickade snabbt och innan någon hann vinna blev det tid för resten av bussen. Vi avgjorde spelet på det enkla viset sudden death. Jag och Anna kom och besegrade S och C. HAHAHAH :) Kul var det.
Nu blir det mys framför tvn som varje kväll den senaste tiden. Tänkte för omväling skull titta på friends ;)
Här är jag jus nu:

slappkläder ofc.

Pusskram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0