RimfrostJul

Farmor ringde precis och frågade vad jag önskar mig till julklapp, svår fråga det där. Jag skulle ha fått skorna som jag visade här om dagen, men det fanns inte rätt storlek, synd. Ja, i alla fall bestämde vi att jag ska åka till stan imorgon och så ska jag och farmor gå och titta lite om det skulle finnas något som jag önskar mig.

Även detta år verkar det som om den vita julen blir endast en dröm. Igår trodde jag att jag kanske hade fel, men så under natten kom regnet igen. :( För 3 år sedan slutade jularna vara vita, innan så var det alltid massa snö och så hade man tomtebloss och det såg så fint ut i snön, aah.


tänk att det redan har sett ut såhär iår.

För att höja julstämningen här hemma lite till borde man ha en riktigt bra julskiva, t.ex. Charlotte Perrellis eller Shirley, Sonja och Sannas



Nåja, nu ska jag ha en riktigt lugn kväll, pusskram på er!

6 Dagar kvar gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0