everything is new

God morgon!
Vad har ni för planer såhär på annandagen?
Jag har läst nyaste cosmo, ätit frukost nu dricker jag den godaste drycken som går att finna under julen; jumust och lyssnar på ABBA. Igår kom jag på varför abba heter just ABBA. Brorsn trodde inte sina öron när jag sade att jag inte hade fattat det tidigare. Fast jag slår vad om att det är många som inte har fattat det.. Eller inte. Måste fråga Annika idag om hon visste.
Jag älskar jullovet, att bara kunna ligga framför tvn och äta tonvis med choklad utan att ha dåigt samvete, bästa tiden på året. Så det ska jag ägna dagen åt tills jag drar till Annika.

Ännu lite hälsingar frn Sverige:


 rommen är det bästa på julbordet
 
gamla stans julmarknad
 
jag och syrran drack goda söta alkoholfria drinkar
  
Bro                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Anonym kusin

Herregud, int ha ja heller veta varför di heter Abba, börja tänka på de när ja läste bloggen o då kom ja nog nästan genast på de. Hahhah:), hur dum får man va? Nå, vi e ju släkt =)

2008-12-27 @ 14:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0