shout to the lord all the earth let us sing power and majesty praise to the king

Go'Kväll!
Hur har ni haft det idag?
Just nu sitter jag och tittar på en svenk komedi; SOS. Riktigt rolig, fast nu är den slut.
Vi hade kul at Dennas med friends och lite skoj. Läste bloggar och åt glass.
Sara visade ett antal bloggar åt mej som jag inte hade läst förr. Gud så det finns konstiga människor. Vem skulle vara intresserad av att läsa om hur mycket någon har gått ned i vikt eller om hur synd det är om en. Wow vilka bimbon alltså. Hoppas dom i framtiden fattar att dom förstörde sin ungdom, faktiskt.
Idag hade 9orna i skolan bal. Vi tog chansen att ta en titt på alla fina klänningar och dansen då vi inte hade lektioner. Jag och Sara behövdes för dansen så vi gick gladeligen och dansade med 9ans killar, kulkul. Ett år sedan det var vi. Det var tider det. Försökte hitta lite bilder, men den enda jag hittade var en bild av mej;



Efter skolan drog vi och hyrde en film (Senior class??) och köpte massa godis, sen tog vi bussen till en stuga och tittade på filmen;) Den var väl ok, men inte jättebra. Tog en evighet att komma hem, bussarna och tågen gick rakt framför näsan på mej.
Nu är det sent och jag börjar kl 8 med mitt favorit ämne kemi, weii -.-
pusskram godnatt!

(hela kvällen sjöng vi 'shout to the lord', den är härlig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0