He really exists

Hej!
Jag har haft en jättetrevlig hemma kväll med många intressanta diskussioner om allt möjligt med mina släktingar som jag inta har träffat på länge.
Nu sitter jag ändå här vid datorn och läser mina gamla inlägg från min gamla blogg. Läser inläggen från sommaren och då får jag en sån längtan efter Sverige. Ojj vad jag saknar att vakna upp på morgnarna och kunna tänka: "Yes jag är i Sverige". Här en länk till den bloggen:

http://www.bloggen.fi/fly_eat/index.asp?show=2

Så mycket har ändrats sedan dess, god mitt liv såg helt annorlunda ut. Både positiva och negativa förändringar har skett. Jag var så liten.
 Bilder från sommaren i swe, kärlek!


<3

 
Hey brownie!!

Och så en lite vintrigare bild från skolan då vi hade specialprogram:


Jag, tomten och A ;)

Jaja, jag känner mig en aning gravid, jag åt så fruktansvärt mycket så nu ska jag ta av mej mina jobbiga klackskor, byta om till pyjamas och lägga mej i soffan och titta på " what happens in vegas".  Kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0