my days

Heeeejjj!!
No time for uppdatering igår och idag tyvärr, vännerna går före, ni vet!?!
Jag hade en riktigt trevlig kväll igår. Julfesten var lite tråkig, men sista shownummret var en höjdare, ni skulle ha sett det! Annars var detganska vanligt med julgröt och glögg. Dom flesta var finklädda men några hade riktigt satsat på en fin utklädning (lärarna!). När allt var slut sprang vi snabbt via en butik och köpte lite snacks och sånt för kvällen, vi tog bussen till Etta och där tillbringade sedan 11 ungdomar sin kväll. Efter en tid var vi 10 kvar. Så försvann ytterligare 2 och till sist var vi bara 6 tjejer kvar. Vi tittade på gråtfilmen Titanic, fast bara hälften av oss grät. Jag och Annika roade oss istället me datt skratta av trötthet åt allt som hände. Så var det dags att så småningom soman för att orka till skolan nästa morgon. Det var knappt att vi vaknade av väckarklockan som inte ringde överdrivet högt. Alla skulle i duschen, vissa tog längre tid på sig än andra och till sista när alla andra var så när som på färdiga fixade vi bullar till frukost. Jag och Annika åt bara 2 per man för vi ville spara oss till julmaten i skolan ;)
Som sagt, kl 11 kom vi till skolan gick raka vägen till matsalen och började lassa på av all den fantastiska julmat som fanns; gravad lax, lådor, skinka, sill, potatis, svampröra,  jullimpa, pepparkakor osv. Det är inte mycket som slår det. Första gången detta år fick jag riktigt julfiilis då vi åt julmat och sjöng julsånger påväg till bussen när det snöade. Kärlek.
Tyvärr har jag inte ännu fått några bilder från dagarna men jag borde få dom ikväll så får ni se sedan.
Så sådana saker denhär gången. Märkte först nu att andra avenyn har gått på paus ända tills den 13.1. Bajs. Jag har gått omkring och undrat varför i helsike det inte kommer. Nu måste jag vänta en evigheeet.



Nu chicken&mac&cheese ;) hadebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0