I wish You a merry christmas

HEJ! GOD JUL ALLA NI FINA!!!
Båten kom i hamn kl 10 ungefär. Butiken var nästan stopp, den sista maten köptes (gravad lax bl.a. mums.)
Nu har vi kommit hem och fixandet har börjat. De traditionella julsockorna hängde som vanligt på den gamla spisen i köket och innehållet var gottiss.
Nu håller jag, syrran och brorsan på att titta på den film vi alltid tittar på på julafton; Musse Pigg och hans vänner firar jul. Om man inte har julstämning före den så har man det garanterat efteråt.

Ja, resan var jättelyckad vi hade en underbar dag i stockholm med shopping, fika och svensk julmarknad.
Vi hade alla stämt träff i gamla stan en viss tid men smart som min kära bror är så hade han inte ställt sin klocka till svensk tid så plötsligt tyckte han att vi hade jättebrottom så vi skyndade till gamla stan där jag sedan märkte att klockan inte alls var så mycket, där fick vi sen sitta och vänta 1½ timme. :D
Här är några bilder från resan:


Det blev lite strul med hytterna så vi låg och väntade

Fika i gamla stan

NK





Östermalm, min favorit stadsdel

Om jag inte bloggar mer idag så ska ni alla ha en helt underbar kväll med mat, paket och samvaro. Ha det bra, God Jul. Puss

Kommentarer
Postat av: anna

ooh de såg helt härligt ut jag vill oxo o shoppa till stockholm! :)

GOD JUL!! <3

2008-12-24 @ 12:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0