Last christmas I gave you my heart but the very next day tou gave it away this year to save me from tears I´ll give it to someone special

Hej nu är jag en snabbis hemma så ska jag iväg igen. Till Etta denna gång. ikväll är det alltså julkyrka kl 23.00-00.15 ungefär så vi ska bara umgås lite för det.
Var i stan med farmor och hittade lite fina grejer till julklapp, ingen överraskning blir det, men nåja. För alla andra blir det ju överraskning.
Idag började också min, Celines och Ettas tävling som vara över jullovet. Den går ut på det att den som har gått mest upp i vikt tills i januari då skolan börjar igen vinner. Haha, great fettobarn.

OCH, hey nu är det äntligen här, JULLOVET! Perfekt att börja det med massa härliga goda vänner.  Men nu måste jag packa ner Annikas julklapp så att jag inte glömmer det. Pussarr!


Jag och min fjant! (hemsk kamera, den gjorde alla bilder galet bleka)


Kommentarer
Postat av: j

bara umgås :DD

2008-12-20 @ 10:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0