Myskläder - Flipp eller flopp??

Hej på er!
Hemma igen. Galet trött som vanligt efter en tung skoldag, vakande av att en planch föll ner från väggen kl 04.30. Great. Efter det tog det jättelänge att somna, så nu skulle det sitta med sömn.

Påväg hem lyssnade jag på X3M på radio, där de frågade om myskläder är najs eller bajs. Ja, vad tycker ni? Det är tydligen många som har väldigt svårt för att gå omkring med collage byxor eller något sånt  överhuvudtaget. Sedan finns det såna som kan tycka att det är skönt att ha lite slappare kläder hemma, men själv tycker jag att det inte finns något bättre än att komma hem alldeles trött&våt av snön och sedan snabbt få av sig de obekväma och spända jeansen och istället klä på sig mjuka varma myskläder. På fötterna yllesockor eller morgontofflor. Perfekt. Att ha sköna byxor i skolan funkar också bra för mig, så skönt!



Ikväll ska jag nog bara ha det skönt här hemma.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0