a time for living, a time for believing a time for trusting, not deceiving love and laughter and joy ever after...

Hejhej bloggen!
Hemma igen efter en semi intensiv dag. Först skola till kl 13, så väntade jag med Annika på Anna. Vi drog och fikade på Arnolds. En goood bagel med kallrökt lax och till efterrätt en vitchoklad donits med blåbärssylt inne. Anna bjöd oss, det var liksom vår julklapp ;) Jag ska också bjuda henne efter julen så blir vi kvitt.
Har haft lite svårt att få alla kurser att gå ihop men idag kom lösningen så att jag får tillräckligt många. Sista perioden tar jag IT kursen. Undrar hur det går, haha. Är inte så bra på avancerade saker med datorn. Det får man se sen.
Imorgon ska jag och Anna på Julklapps shopping. Jag ska först och främst köpa till Annika, de andra får vänta. Har en hyfsad idé men jag måste nog ännu finslipa den lite.

Jaja, en dag närmare julen igen. Den kommer fast det ibland inte känns så.



Måste börja tänka på ett nyårslöfte som jag faktiskt kan hålla, jag ska vara förberedd i år till skillnad från ifjol.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0