23 dagar kvar till jul.

Hola!
Hade bara 2 lektioner idag; en på morgonen och en på eftermiddagen, mellan de timmarna satt jag bara i skolan och möglade.
Vi åkte till Anna efter skolan och nu sitter vi och lyssnar på jul musik, vi åt också julgröt så nu är stämningen på topp.
Första julkalender luckan fick man ju öppna idag, men jag som inte hade någon fin kalender (bara en ful) blev ju lite deppig så mamma sa att hon skulle åka och köpa en choklad kalender till mej, wei :)
Ska stanna här hos Anna och äta thai soppa och så ska vi titta på den finlandssvenska julkalendern som detta år är Atte som kommer väcka massa nostalgiska tankar. Tittade alltid på det när vi var små. Okej, nu börjar ju faktiskt kalendern så måste skynda oss till tvn, ha det så bra.
Hittade några bilder på Annas dator som jag inte hade sett, roligt!


Vi alla.


Sonja, Anna, jag, Annika


Anna och jag



L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0