En glad dag

Hoppas ni hade en lika bra julafton som jag. Allt var bara perfekt. Maten var gudomlig, julgranen var vacker och paketen var fina och många. Biderna från igår finns på en annan kamera så just nu får ni bara se mina julklappar:



-En mini dator, weeiii :) Nu kan jag bloggar mer obehindrat
-Friends
-Hörlurar
-Godis
-Festis:)
-Kläder (blå mjukisdräkt, linne med rosett på och av annika underkäder och en söt "sovlapp")
-Så fick jag jätteskön morgon tofflor som ine är med på bilden för att de är på mina fötter :)
-ABBA skiva
-Smycken

Så fick jag lite andra saker också som bio bijett och pengar och såna grejer. Helt perfekt alltså. Skue inte ha kunna bli bättre.
Idag ska vi till farmor och farfar och äta rester från gårdagen, kusinerna kommer också. På kvällen ska jag bara njuta av mina julklappar typ titta på friends.

Ha en underbar dag! Pussssss!

L

Kommentarer
Postat av: ida S.

fick också en mini dator :DD de hadde ja klagat om i månader :D

2008-12-26 @ 21:20:06
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-26 @ 21:26:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0