5 minuter i himmelen

Tjeniss!
Planerar morgondagen med flickorna. Dom kommer hit och vi ska bara äta, ta avsked av etta som åker till Egypten, härlig för henne.
Det är Anna, Etta, Celine och Sonja som kommer. Främst Anna då, för hon är min favvotjej, haha;) Lovade att blogga om henne, så  Anna, där har du:)
Funderade lite på min vänkrets. Allt bara ändrades i gymnasiet (vilket jag är glad över). Innan var det jag och Annika. Vi 2 överallt, vi hängde med lite alla. Amy och Etta för det mesta, men också S, R, J och D.
Nu är det mer bestämt sådär bekvämt. Vi är 10 st. Man vet vem man ska vara med, och oj vad jag tycker att det är härligt. Dom är så fina mina vänner.


E, S, A, A, A, L, A
+


CELINE
+


The Gents

That´s us.
Nu ska jag sova, klockan har tickat över sängdags för 12 minuter sedan. puss!!

L

Kommentarer
Postat av: anna

haha! ;D tack för komplimangen <3

2008-12-29 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0