No thank you

Var just en snabb visit på nya köpcentret Entresse. Eller det blev en ganska lång visit sist och slutligen. Jag åkte iväg med stora förväntningar, kom hem med det motsatta. Faktiskt ingenting att vara stolt över, en riktig besvikelse. Men nåja, sak samma, stan finns ju alltid att åka till då det behövs. En bra butik fanns det som sålde hyfsat fina fest klänningar och en med väskor, men annars, ingenting, nothing, nada.
Innan vi åkte försökte jag mej på matematiken, tycker att jag kanske ändå har ganska bra grepp om den, det får vi se imorgon.



Jaha, men nu ska ni ha en så skön kväll, jag ska lyssna på musik och sen titta på Andra avenyn.

xoxo, L

Kommentarer
Postat av: Emma

Exakt samma mattebok som jag har! Hur långt har ni hunnit? Håhåjaja, det är knepigt det där vi håller på med just nu...

2008-11-26 @ 20:48:27
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0